Producenci




Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Opcje dostawy
Wymiana i zwrot towaru

Zwrot zakupionych towarów

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni  od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Postanowienia niniejszego art. stosuje się odpowiednio do odstąpienia od umowy dotyczącej Konta.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy Klient ponosi koszt odesłania towaru do Frikolino.pl 
  3. Zwrot środków (koszt zakupionego towaru oraz koszt przesyłki do Klienta) nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który należy dołączyć do zwracanych produktów.
  4. W przypadku odsyłania produktu do Frikolino.pl Klient zobowiązuje się należycie go zabezpieczyć przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
  5. Zwracane towary prosimy przesyłać kurierem lub Pocztą Polską (nie odbieramy paczek pobraniowych, nadanych do Kiosku-RUCH-u lub Paczkomatu - z wyjątkiem tych nadanych przez darmowe zwroty z InPost Allegro) na adres: 

         Frikolino.pl 
         ul. Gromadzka 46
         30-719 Kraków  z dopiskiem: wymiana / zwrot   

    

 Wymiana zakupionych towarów

  1. W przypadku chęci wymiany towaru prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny w celu sprawdzenia dostępności towaru.
  2. Wymieniany towar nie powinien posiadać jakichkolwiek uszkodzeń lub oznak użytkowania. Musi on posiadać komplet nieoderwanych metek oraz powinien być w stanie niezmienionym. Odesłany powinien być w oryginalnym, nie zniszczonym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczonym przed uszkodzeniami na czas transportu.
  3. Wymiany prosimy przesyłać kurierem lub Pocztą Polską (nie dobieramy paczek pobraniowych, nadanych do Kiosku-RUCH-u lub Paczkomatu) na adres: 

    Frikolino.pl 
    ul. Gromadzka 46
    30-719 Kraków  z dopiskiem: wymiana / zwrot 
     
  4. Wszelkie koszty wysyłki towaru na wymianę ponosi Kupujący. Koszt ponownej wysyłki do Klienta zgodny jest z cennikiem dostaw podanym na stronie. Środki na ponowną proszę wpłacić na konto mBank 82 1140 2004 0000 3802 7988 5011 
  5. Do przesyłki z wymianą proszę o dołączenie kartki z: imieniem, nazwiskiem, formą wysyłki zwrotnej oraz informacją czego dotyczy wymiana. Przyśpieszy to realizację wymiany.
  6. Po odebraniu przesyłki od Klienta i potwierdzeniu stanu towaru oraz po otrzymaniu środków (zaksięgowania przelewu) na ponowną wysyłkę, w ciągu max. 2 dni roboczych wysyłamy towar na wymianę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium